divendres, 15 de febrer de 2013

Intercanvi amb l'Entrenapsicols.



Encara que m'estimi molt cadascuna de les meves càmeres, he de reconèixer que per la Diana tinc una debilitat especial.

Li vaig demanar a la Paloma* (@entrenapsicols) si me'n podria fer una de ganxet, i al cap de unes setmanes, al veure-la acabada, me'n vaig enamorar! Així que des de fa un temps la Diana té una bessona xulíssima de fils!

Moltes gràcies! :)






Per acabar l'intercanvi, us ensenyo la cistella per desar les agulles i les llanes que li vaig fer jo. 
Està feta de patchwork i té una butxaca interior per desar les agulles!







*Podeu veure l'article de la Paloma sobre l'intercanvi aquí!

Salut i feliç cap de setmana!

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies Tati!
    La cistella que em vas fer ja està plena de llanes esperant ser filades!
    Vaig disfrutar moltíssim fent la Diana, la llàstima es que no em vaig apuntar els passos per a repetir-la!!!

    ResponElimina
  2. Que colección de cámaras tan chula!, pero desde luego la que te ha hecho Paloma es la mejor:). También me gusta mucho ese ceto para la labor, son cosas que tienen un valor especial!

    ResponElimina