dijous, 12 de setembre de 2013

DON'T THINK.. JUST SHOOT!

Remenant coses de l'ordinador, m'he trobat uns dibuixos que vaig fer fa un temps per un concurs de Lomography. Les textures de sota corresponen a fotografies que vaig fer en un quarter en runes que vaig trobar de camí a Punta de Bares (Galícia).

"No pensis, dispara!"


Rebuscando cosas en el ordenador, he encontrado unos dibujos que hice hace tiempo para un concurso de Lomography. Las texturas de debajo corresponden a fotografías que hice en un cuartel en ruinas que encontramos de camino a Punta de Bares (Galicia).

"No pienses, dispara!"










11 comentaris:

  1. Jolín Tati dibujas de coña!!!Me gusta mucho la composición de los dibujos sobre esas fotografias de texturas diferentes. Me quedao K.O
    Un besito guapi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bien, me alegra mucho que te guste y me comentes para decírmelo! Ahora que me estoy intentando activar un poquito en este mundillo, se agradecen mucho este tipo de comentarios! Gracias por venir a verme! :)

      Elimina
  2. Uaaala nena!quina preciositat de dibuixos, fotos i composicions! M'encanten! Jo tinc una Diana, per encara no tinc massa pràctica ; - ( hauré de fer un taller... saps a on puc trobar info? una abraçada i gracies! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Montse! A Lomography.es hi ha molts articles sobre la Diana que han escrit els usuaris i que et poden anar molt bé! Jo el poquet que he après ha estat per internet, sobretot en aquesta pàgina! Com a botiga física on demanar informació hi ha una lomography Gallery Store a Barcelona (C/Rosic, 3 cantonada Mirallers). A més, al facebook de tant en tan van anunciant tallers! Potser en trobes algun que t'agrada! espero que et serveixi! :)

      Petonets!

      Elimina
  3. Quines coses més originals!!! I els dibuixos,mare meua,qué bonicos!! Qué bé dibuixes!!! I tantes camares!!! Será perque t' agrada la fotografia???
    Vaig a quedar-me per aci i mirar més coses teues..
    Un abrac

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, si que m'agrada! Encara que només sóc una aficionada, espero anar-ne aprenent poquet a poquet! Ah, i em fa molta il·lusió que et quedis per aquí, així podrem intercanviar idees! Ara mateix em passo pel teu blog! fins ara! :)

      Elimina
  4. Thats nice....the last one is really right.

    Greetings, Joop

    ResponElimina
  5. Maravillosas ilustraciones, quedan genial sobre ese fondo, eres una artistaza!!

    Besos y gracias por tu bonito comentario en mi blog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. De nada mujer, gracias a ti por la vuelta y por los cumplidos! :)

      Elimina
  6. Una bonita composición con unos dibujos preciosos.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias! me alegra que te hayan gustado Alicia! :)

      Elimina