dimecres, 12 de febrer de 2014

BANDEROLES JOAN I MARTÍ

Més coses fetes el passat Nadal! :)
















Per cert! La setmana pasada vaig estrenar pàgina de facebook i barra lateral a la dreta del blog! Podeu fer-hi una ullada i fer-vos seguidores, si us ve de gust! Gràcies! :)

Por cierto! La semana pasada estrené página de facebook y barra lateral a la derecha del blog! Podéis darle un vistazo y haceros seguidoras, si os apetece! Gracias! :)

Estoy enlazando esa entrada a la fiesta nº 55 de Personalización de Blogs!

18 comentaris:

  1. Hola Tati lindos y alegres banderines, besos

    ResponElimina
  2. Molt maques aquestes banderoles! Molt colorides :) Petons!

    ResponElimina
  3. Unes banderoles molt xules.
    Petons!!!

    ResponElimina
  4. Que xules son aquestes banderoles....molt originals!
    Petons.

    ResponElimina
  5. Muy preciosas y ricas de alegria ....besitos.

    ResponElimina
  6. Cómo trabajaste y que bonito resultado!!!!!!
    Buena semana!!! ♥♥♥

    ResponElimina
  7. Tati m'han agradat aquestes banderoles i la teva creativitat.

    Una abraçada desde Barcelona

    ResponElimina
  8. Te quedaron lindísimas y me encantan las composiciones de las fotografías!
    Besos y feliz comienzo de semana

    ResponElimina
  9. Te han quedado súper bonitos los banderines, con colores muy alegres y divertidos. Me encantan.

    ResponElimina
  10. Eres una auténtica "manitas" :-)
    Buena idea, "lavando" el fondo, Tati. Me gusta
    Un beso :)

    ResponElimina
  11. Muy lindo haces cosas preciosas, de la fiesta d enelaces d eBlanca, te dejo una sorpresa en mi blog, te espero un beso
    Carolina de carriscupcake.

    http://carriscupcakes.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  12. És que les banderoles em xiflen! En posaria per tots els costats! T'han quedat molt boniques :-))
    Petons!

    ResponElimina
  13. Me encantan los banderines!! te ha quedado genial...

    ResponElimina