dijous, 3 de juliol de 2014

SIETE CANCIONES QUE...

L'altre dia a través del facebook de Marta, del blog Canela y Naranja vaig veure la proposta "Siete canciones que.." que ens feia de Petite Blasa. Em va agradar molt la idea (escollir una cançó per a cada situació proposada) i em venia força de gust fer una entrada amb musiqueta i videoclips.. així que he decidit apuntar-me i marejar-vos una mica amb els meus pintorescs gustos musicals!

M'ha costat molt escollir però aquí van meus set (més una que he colat) jaja :P


El otro día a través del facebook de Marta, del blog Canela y Naranja vi la propuesta "Siete canciones que.." que nos hacía de Petite Blasa. Me gustó mucho la idea (escoger una canción para cada situación propuesta) y me apetecía bastante hacer una entrada con musiquita y videoclips.. así que he decidido apuntarme y marearos con mis pintorescos gustos musicales! 

Me ha costado mucho escoger pero ahí van mis siete (más una) jaja :P


........................................................


1. Una canción que no paro de escuchar últimamente:




Los Tronchos! Por las ramas és el seu primer videoclip, realitzat per Toxicvision Films i Erik Berlín. El meu churri és el vocalista del grup i no em queda una altra que escoltar-lo sovint.. jaja Així que aprofito com qui no vol la cosa per fer una mica de Spam perquè els conegueu! Jo sóc molt fan, i admiro molt el feinada que s'han emportat amb aquest últim disc. : P

Los Tronchos! Por las ramas es su primer videoclip, realizado por Toxicvision Films y Erik Berlín. Mi churri es el vocalista del grupo y no me queda otra que escucharle a menudo.. jaja Así que aprobecho como quien no quiere la cosa para hacerles un poquito de Spam para que les conozcáis! Yo soy muy fan, y admiro mucho el currazo que se han pegado con este último disco. :P

........................................................


2. Una canción que me recuerda a otra época:




Aquesta cançó em porta un porró de records de la meva adolescència. M'ha costat triar-ne una, perquè totes les èpoques de la meva vida han anat acompanyades de banda sonora, però aquesta cançó i la resta del disc "Yo, minoria absoluta" de Extremoduro van marcar moltes bones tardes amb les amigues de l'institut al Pre-Batxillerat, amb algunes aventures que recordo amb molt d'afecte.

Esta canción me trae un porrón de recuerdos de mi adolescencia. Me ha costado escoger una, porque todas las épocas de mi vida han ido acompañadas de banda sonora, pero esta canción y el resto del disco "Yo, minoria absoluta" de Extremoduro marcaron muy buenas tardes con las amigas del instituto en el Pre-Bachillerato, con algunas aventuras que recuerdo con mucho cariño. 

........................................................


3. Una canción que me avergüenza admitir que me gusta:


Unza, Unza, Unza! En realitat aquesta cançó em diverteix moltíssim. És escoltar aquesta melodia histèrica i em dóna per riure sola, a més el vídeo és sublim i nerviós, mireu-lo siusplau i digueu-me si estic boja o què, jajaja .. 

Ho poso en aquest apartat perquè, encara que no em de vergonya admetre davant el món que aquesta cançó m'agrada, Riki la solia posar al cotxe mentre ballava frenèticament com un posseït amb l'única finalitat de pertorbar la meva pau interior tota l'estona, i al principi se'm feia molt insuportable.


Unza, unza, unza! En realidad esta canción me divierte muchísimo. Es escuchar esa melodía histérica y me da por reírme sola, además el vídeo es sublime y nervioso, miradlo porfavor y decidme si estoy loca o qué, jajaja..

Lo pongo en este apartado porque, aunque no me de vergüenza admitir ante el mundo que esta canción me gusta, Riki la solía poner en el coche mientras bailaba frenéticamente como un poseso con el único fin de perturbar mi paz interior todo el rato, y al principio se me hacía insoportable.

........................................................


4. Una canción para escuchar en soledad:



Em sembla una cançó preciosa cantada per una veu bellíssima. 
La seva melodia i la lletra em transmeten pau i esperança. Em sembla la cançó perfecta per crear l'ambient idoni amb el qual gaudir dels apreciats i buscats moments de solitud. Ideal per crear i deixar fluir la creativitat.

Me parece una canción preciosa cantada por una voz bellísima. 
Su melodía y su letra me transmiten paz y esperanza. Me parece la canción perfecta para crear el ambiente idoneo con el que disfrutar de los apreciados y buscados ratitos de soledad. Ideal para crear y dejar fluir la creatividad. 

........................................................


5. Una canción para escuchar con amigos:


És molt difícil, perquè per amb els amics hi ha un repertori extens. Des d'alguna cançó friki a No hi ha tregua (Barricada), passant per algunes cançons d'Els Pets, La Polla Records o de Orxata Sound Systema. Però al final em vaig decidir per aquesta, que em fa pensar en les festes populars organitzades per la gent del poble, on no falten la ratafia ni els licors. Una cançó per gaudir en directe, amb unes quantes cervesetes a sobre i la companyia dels bons amics i amigues.

Es muy difícil, porque para con los amigos hay un repertorio extenso. Des de alguna canción friki a No hay tregua (Barricada), pasando por algunas canciones de Els Pets, La Polla Records o de Orxata Sound Systema. Pero al final me decidí por esta, que me hace pensar en las fiestas populares organizadas por la gente del pueblo, donde no faltan la ratafía ni los licores. Una canción para disfrutar en directo, con unas cuantas cervecitas encima y la compañía de los buenos amigos y amigas.
........................................................


6. Una canción que me hace saltar y cantar:


Potser ho de saltar no és literal, però aquests clàssics em contagien molt bon rotllo, és escoltar el ritme enganxós i sentir ganes de moure'm. No us passa el mateix? Doncs aquí va una del rock dels 50! Go, Johnny go, go!

Igual lo de saltar no es literal, pero estos clásicos me contagian muy buen rollo, es escuchar el ritmo pegadizo y sentir ganas de moverme. No os ocurre lo mismo? Pues ahí va una del rock de los 50! Go, Johnny go, go!

........................................................


 7. Una canción de la que jamás me aburro:



Per a mi, les lletres d'Obrint Pas estan carregades de significat, de política, de sentiments, d'història, de lírica. L'últim disc que van treure em va sorprendre molt gratament en tot el seu format, i podria escoltar-lo en mode repeat diverses vegades sense cansar-me. Aquesta cançó és de les meves preferides sens dubte, m'encanten.

Para mi, las letras de Obrint Pas estan cargadas de significado, de política, de sentimientos, de história, de lírica. El último disco que sacaron me sorprendió muy gratamente en todo su formato, y podría escucharlo en modo repeat varias veces sin cansarme. Esta canción es de mis favoritas sin duda, me encantan.



I una altra que m'encanta i no m'avorreix mai. No sóc cap entesa en el tema, de fet escolto música molt variada i m'ho puc passar bé escoltant (gairebé) qualsevol estil, però el que fa que una cançó estigui entre les meves preferides és el que em transmet, i a mi, la realitat de Zaz em transmet alegria i això m'agrada. No necessito grans luxes per ser feliç! Així que una altra de regal!

Y otra que me encanta y no aburro nunca. No soy ninguna entendida en el tema, de hecho escucho música muy variada y me lo puedo passar bien escuchando (casi) cualquier estilo, pero lo que hace que una canción esté entre mis favoritas es lo que me transmite, y a mi la realidad de Zaz me transmite alegría y eso me gusta. No necesito grandes lujos materiales para ser feliz! Así que otra de regalo! 

7 comentaris:

  1. En el punto 2 estuve a puntito de poner también Extremoduro, pero Pedrá ;)

    (Dicho esto voy a escuchar a tu churri)

    ResponElimina
  2. ¡Es genial que te hayas animado! Compartimos la número seis, que es otra de esas que me pongo en el bus camino de la facultad para animarme las mañanas :)

    ResponElimina
  3. Molt bona selecció!!!
    Música bonica, bona, enèrgica, tranquil.la, un poc de tot, m'agrada! :-)
    Els primers no els coneixia i m'ha encantat. M'envaig a veure les seves cançons!

    Petons i feliç cap de setmana!

    ResponElimina
  4. Me ha encantado el post muy original!!besos

    ResponElimina
  5. Hola Tati, que entrada más ruidosa....jajaja, la del Emir Kusturika&No smocking orchestra es una de las canciones que está en mi lista también, es que tiene algo...a mi me da energía.

    ResponElimina
  6. Uooii......quanta varietat!!!! Mencanta aquesta entrada!!!!

    ResponElimina
  7. Menuda lista cañera, Tati ;)
    Los Extremo también me traen recuerdos de adolescencia, jeje.

    ¡Y la de Chuck es genial! Yeahhh

    Un besote

    p.d: voy a escuchar la canción del grupo de tu chico ;)

    ResponElimina