dijous, 27 de febrer del 2014

MACRONARIZOTAS PERRUNAS

Hoy hace cinco años que nació Ákrata,
y en Marzo ya hará cinco años que nos conocemos.













Cuando la adopté, apenas media dos palmos, 
y hoy está hecha un bicharraco de cuidado.

Como más conozco al género humano, más la requetequiero a ella. 




Más Macros en la Fiesta Blog Hop de Los Mundos de Nika Vintage

dimecres, 26 de febrer del 2014

dijous, 20 de febrer del 2014

COBRELLIT DE LOG CABINS (I)

Bon dia noies!

Tinc entre mans fer un cobrellit, i des de que vaig començar-lo, que estic enganxadíssima! A més, veure com mica en mica va creixent encara m'anima més! És el primer cobrellit d'aquestes dimensions que em proposo fer (de fet és el primer cobrellit que faig!), i serà de matrimoni... a lo loco!

Tengo entre manos hacer una colcha, y desde que empecé esta futura colcha, que estoy enganchadísima! Y ver cómo poco a poco va creciendo aún me anima más! Es la primera de estas dimensiones que me propongo hacer (de hecho será la primera colcha que hago!), y será de matrimonio... a lo loco!







Ja veurem com segueix d'aquí uns mesos! Jo ja vaig avisar a les companyes del Taller de patchwork de que potser al final només es quedava en un parell de coixins! jajaja (acabaré aquesta vànova per ovaris, ho prometo!)

Ya veremos como sigue en unos meses! Yo ya avisé a las compañeras del Taller de patchwork de que quizás al final sólo se quedaba en un par de cojines! jajaja (Es broma! Terminaré esta colcha por ovarios, lo prometo!)







M'ho vaig proposar enguany com a projecte Patchwork per aquest 2014, i de moment vaig complint... cosa que em fa estar molt satisfeta! Sempre treballo cosetes petites, així que aquest és un repte... Els colors els tenia més o menys clars, verds i vermellets perque convinin amb els colors de l'habitació.

Me lo propuse este año como proyecto Patchwork para este 2014, y de momento voy cumpliendo ... lo que me hace estar muy satisfecha! Siempre trabajo cositas pequeñas, así que esto es un reto... Los colores los tenía más o menos claros, verdes y rojos porque combinan con los colores de la habitación.






I amb aquesta entrada participo als Dijous macro de Nika Vintage, si la visiteu podreu veure els macros de la resta de participants! :)

He barrejat els macros amb alguna foto més general perquè visualitzeu millor com està el tema, espero que no m'ho tingui en compte! : P

Y con esta entrada participo en los Jueves macro de Nika Vintage, si la visitáis podréis ver los macros del resto de participantes! :)

He mezclado los macros con alguna foto más general para que visualizarais mejor como está el tema, espero que no me lo tengas en cuenta! :P



dimecres, 5 de febrer del 2014

CALÇOTADA

La recepta d'una bona calçotada:
Amics, calçots, foc, carn a la brasa, pa de pagès, salsa, un porró ple de vi i taronges.

La receta para una buena calçotada:
Amigos, calçots, fuego, carne a la brasa, pan de payés, salsa, un porrón lleno de vino y naranjas