dilluns, 28 de setembre del 2015

CORONA PERSONALITZADA PER L'ALBA

Feia temps que no feia una corona d'aquestes 100% personalitzada així que em va fer molta il·lusió que me l'encarreguéssin.

Hacía tiempo que no hacía una corona de estas 100% personalizada así que me hizo mucha ilusión que me la encargan.



Primer vam escollir les teles, i després em vaig posar mans a l'obra :)

Primero elegimos las telas, y luego me puse manos a la obra :)




Les corones personalitzades, a part de portar en una cara el cercle de pissarra perque hi podeu escriure i esborrar números i lletres a dins, són reversibles i a l'altra cara porten el nom que trieu aplicat i brodat 100% a ma. Així teniu dos corones en una!

Las coronas personalizadas, a parte de llevar en una cara el círculo de pizarra para que podáis escribir y borrar números y letras dentro, son reversibles y en la otra cara llevan el nombre que elijáis aplicado y cosido 100% a mano. ¡Así tenéis dos coronas en una!




S'ajusten a la mida del cap amb el velcro, i a la cara del cercle de pissarra també porta el nom escollit i brodat a ma.

Se ajustan a la cabeza con su cierre de velcro, y en la cara del círculo de pizarra también lleva el nombre elegido y bordado a mano.




Estan fetes amb teles de cotó de màxima qualitat, i entremig porten una miqueta de boata per donar-li una miqueta de cos i esponjositat.

Están hechas con telas de algodón de máxima calidad, y en medio llevan un poquito de boata para darle un poquito de cuerpo y esponjosidad.




Espero que us hagi agradat la corona de l'Alba! Bona setmana! :)

Espero que os haya gustado la corona de Alba! Feliz semana! :)