dilluns, 2 de novembre del 2015

MANTA PATCHWORK

Per aquí el dia ha començat moix i així ha seguit. En aquests dies tan plujosos ve de gust estar-se a caseta i fer el mandrós... oi? i ara que comença el fred, cal fer el canvi d'armari, treure l'edredó, jaquetes i jerseis i col·locar la manteta per al sofà per si se'ns cola el fred al cos mentre practiquem soffing.

Por aquí el día ha amanecido mustio y así ha seguido. En estos días tan lluviosos apetece estarse en casita y hacer el perezoso... ¿verdad? y cuando empieza el frío, hay que hacer el cambio de armario, sacar el edredón, chaquetas y jerseys y colocar la mantita para el sofá por si se cuela el frío en el cuerpo mientras practicamos soffing.





Doncs a casa de la meva germana aquesta és la manta que es pot veure al seu sofà, al costat dels coixins de patchwork que li vaig fer fa un temps. A ella li agraden els colors de tardor, els marrons i crus. Espero que us agradi!

Pues en casa de mi hermana esta es la manta que se puede ver en su sofá, junto a los cojines de patchwork que le hice hace un tiempo. A ella le gustan los colores de otoño, los marrones y crudos. ¡Espero que os guste!




Per dibuixar l'encoixinat vaig fer servir una plantilla de fulles i lianes i, per acabar-ne el voraviu, vaig fer servir trossets de teles de les mateixes teles estampades que porta la manta.

Para dibujar el acolchado usé una plantilla de hojas y lianas, y para terminar la orilla acabé usando trozos combinadas de las mismas telas que lleva la manta.







Per l'altra cara també està treballada, posant-li una tira al mig amb els trossets que m'havien sobrat, col·locats una mica a l'atzar. Ha quedat grandota i bonica, i a més estic molt contenta perquè és la primera vegada que faig el encoixinat a màquina i ha quedat molt bonic :)

Por la otra cara también la trabajé un poco, poniéndole una tira en medio con los trocitos que me habían sobrado un poco al azar. ha quedado grandota y bonita, y además estoy muy contenta porque es la primera vez que hago el acolchado a máquina y ha quedado muy bonito :)







M'acabo d'adonar de que no us he ensenyat els coixins que li vaig fer el Nadal de l'any passat, així que també us deixo unes fotos perquè veieu quin súperconjunt tan bonic li ha quedat!

Me acabo de dar cuenta que no os he enseñado los cojines que le hice las Navidades pasadas, así que también os dejo unas fotos para que veáis qué superconjunto tan bonito le ha quedado!








Feliç setmana a tothom! :)
Feliz semana a todas y a todos :)