dijous, 17 de gener de 2013

CORTINES DIY

AMB CÀPSULES NESPRESSO

Si sou dels que col·leccionen tot allò que penseu que algun dia pot ser d'utilitat i entre aquestes coses hi ha les càpsules del cafè, us ensenyo la cortina de la meva habitació i la que vaig fer per la feina.
Si eres de los que coleccionan todo lo que cree que algún día puede ser de utilidad y entre esas cosas están las cápsulas del café, os enseño la cortina de mi habitación y la que hice para el trabajo.




Fa temps que vaig fer aquestes cortines, i m'he decidit escriure una entrada amb aquesta idea per reciclar les càpsules Nespresso. És una mica entretingut, però molt fàcil de fer i queda molt xulo!
Hace tiempo que hice estas cortinas, y me he decidido escribir una entrada con esta idea para reciclar las cápsulas Nespresso. Es un poco entretenido, pero muy fácil de hacer y queda muy chulo!





NECESSITAREM



NECESSITAREU:
- Fil (jo el faig servir de pescar)
- Pistola i barretes de silicona
- Estisores 
- Moltes càpsules Nespresso de colorets. 
També caldrà la barra de cortina i una maça de goma o alguna de la cosa de l'estil per aixafar les càpsules.

PROCÉS
1- Aixafem les càpsules per convertir-les en xapes. La cortina de la porta de la meva habitació en té unes 66 per tira i en total té cinc tires, així que per aquesta vaig gastar unes 330 càpsules aproximadament. Per la de la finestra de l'Escola en vaig fer servir unes 110.

2- Tallem tants fils com volguem per la cortina i de la llargada de la porta / finestra on la voldrem penjar.

3- Posem a escalfar la pistola de silicona i tot seguit anem enganxant les xapes de colors, encarant-les de dos en dos per la part que no té color, amb el fil entre xapa i xapa, a la distància que volem.

4- Un cop tenim les tires les pengem feliçment de la barra de la cortina i ces't finit..

PD: Us recomano que si és una porta de pas poseu poques tires i separades entre si. Amb les xapes a un o dos centímetres com a molt per evitar que s'enredin més del compte!


SE NECESITA...
- Hilo (yo lo uso de pescar)
- Pistola y barritas de silicona
- Tijeras
- Muchas cápsulas Nespresso de coloretes.

También habrá la barra de cortina y una maza de goma o alguna de la cosa del estilo para aplastar las cápsulas.

PROCESO
1 - Aplastar las cápsulas para convertirlas en chapas. La cortina de la puerta de mi habitación tiene unas 66 por tira y en total tiene cinco tiras, así que por esta gasté unas 330 cápsulas aproximadamente. Por la ventana de la Escuela en utilicé unas 110.

2 - Cortar tantos hilos como queramos para la cortina y de la longitud de la puerta / ventana donde la queremos colgar.

3 - Ponemos a calentar la pistola de silicona y luego vamos pegando las chapas de colores, encarándose de dos en dos por la parte que no tiene color, con el hilo entre chapa y chapa, a la distancia que queremos.

4 - Una vez tenemos las tiras las colgamos felizmente de la barra de la cortina y ces't finito ..

PD: Os recomiendo que si es una puerta de paso poner pocas tiras y separadas entre sí. Con las chapas a uno o dos centímetros como mucho para evitar que se enreden más de la cuenta!





Apa, que acabi d'anar bé la setmana!

Salut!

2 comentaris:

  1. Muy interesante! reciclado y muy lucido, me gusta!

    ResponElimina
  2. Qué original, queda chulísimo! Que lástima que mi cafetera no sea de cápsulas... Tendré que buscar a alguien que me las guarde...

    ResponElimina