dilluns, 17 d’agost de 2015

TOTE BAG HANDMADE

Sempre porto una bossa que de tant arrossegar-la amunt i avall ja comença a estar a les últimes... i com em costa trobar-ne una que m'agradi i que sigui prou gran, vaig pensar en fer-me-la jo mateixa. 

Va ser la oportunitat d'utilitzar la tela japonesa de càmeres que tant m'encantava i vaig posar-me "mans a l'obra". 

Siempre llevo una bolsa que de vez arrastrarla arriba y abajo ya empieza a estar en las últimas ... y como me cuesta encontrar una que me guste y que sea suficientemente grande, pensé en hacérmela la yo misma.

Fue la oportunidad de utilizar la tela japonesa de cámaras que tanto me encantaba y me puse "manos a la obra".




Això va ser l'estiu passat, i per fer la part superior vaig triar la tela d'unes cortines que teniem en desús. El problema es que li vaig ficar una tela de forro de ralles i quan ja estava a la recta final vaig adonar-me de que aquesta tela crua que havia triat era fina i transparentava. Em va fer tanta ràbia haber-la de desmuntar que la vaig deixar tal qual estava al racó de les cosespendents.

Esto fue el pasado verano, y para hacer la parte superior elegí la tela de unas cortinas que teníamos en desuso. El problema es que le metí una tela de forro de rayas y cuando ya estaba en la recta final me di cuenta de que esta tela cruda que había elegido era fina y transparentaba. Me dio tanta rabia haberlo la de desmontar que la dejé tal cual estaba en el rincón de las cosaspendientes.



Fa poc m'hi vaig retrobar i vaig pensar que ja era hora d d'acabar-la. La vaig desmuntar i li vaig fer un forro nou amb una tela llisa que hi queda estupenda. En una de les cares vaig brodar-hi aquesta càmera que vaig dibuixar-hi en honor a la meva Diana F+ i que em va semblar que hi quedava prou bé per donar-li el toc final.

Hace poco me reencontré con ella y pensé que ya era hora de de terminarla. La desmonté y le hice un forro nuevo con una tela lisa que queda estupenda. En una de las caras bordé esta cámara que dibujé en honor a mi Diana F+ y que me pareció que quedaba bastante bien para darle el toque final.



Ja tinc bossa nova per transportar-hi les càmeres o el que convingui. Com veieu el disseny és senzill, però a mi m'agrada molt com ha quedat. Espero que a vosaltres també i que estigueu gaudint molt de l'agost :)

Ya tengo bolsa nueva para transportar las cámaras o lo que convenga. Como veis el diseño es sencillo, pero a mí me gusta mucho como ha quedado. Espero que a vosotr@s también y que estéis pasando un feliz agosto :)


Recordeu que estic de SORTEIG a facebook
Recordad que estoy de SORTEO en facebook!

7 comentaris:

  1. Ohh!! si la ve mi hija....con la aficción que tiene ella a la fotografía.Bss apretaos!!!

    ResponElimina
  2. Yo estoy haciendo un curso de fotografía y me he vuelto amante de ella , esa bolsa me vendría ideal jiji

    ResponElimina
  3. Mereció la pena la espera jejeje. Te ha quedado preciosa la bolsa para las cámaras.
    XOXO

    ResponElimina
  4. Hola Tati lindo bolso y con historia, la tela es muy chula, yo quiero unooooooo!
    Ah algún día inventaran una maquina de materializar cosas que uno ve en la pantalla, lo sél.
    Besitos

    ResponElimina
  5. M'encanta ets una artista i el detall de la càmera bordada fantàstic....jo també en vull una!!!

    ResponElimina
  6. Ha quedado precioso el bolso me encanta la idea del bordado de la cámara.
    Recibe saludos de Revelo&ideaslowcost blogspot

    ResponElimina
  7. M'encaaaaaaaaaaaaanta aquesta nova bossa!!!!
    i sempre va bé tenir-ne per poder posa-hi cosetes!
    t'ha quedat molt bé!

    ResponElimina