dimecres, 6 de novembre del 2013

FOTOS DE TARDOR

Adoro la tardor i el Novembre és dels mesos que més m'agraden! 
Adoro el otoño y el Noviembre es de los meses que más me gustan!

Entre els diferents imprevists que hem anat tenint enguany, a l'estiu no vam poder ni plantejar-nos la ruta que teniem ganes de fer per vacances i ja teniem mono de fer una escapadeta! Així doncs, aquest cap de setmana llarg hem aprofitat per marxar uns dies amb la furgo  :P


Entre los diferentes imprevistos que hemos ido teniendo este año, en verano no pudimos ni plantearnos la ruta que teníamos ganas de hacer por vacaciones y ya teníamos mono de hacer una escapadita! Así pues, este fin de semana largo hemos aprovechado para irnos unos días con la furgo :P





Divendres voliem matinar, però com el dia anterior vam celebrar la Castanyada, se'ns van fer les tantes de la nit entre moniatos, castanyes i panallets (I moscatell!).

El Viernes queríamos madrugar, pero como el día anterior celebramos la Catsanyada, se nos hicieron las tantas de la noche entre boniatos, castañas y panellets (I moscatel!).


Vam estar divendres a Manresa, al vespre vam anar cap a Vic i vam dormir en un aparcament que hi havia a les afores. Al dia següent vam visitar la ciutat i tot seguit vam anar cap al Ripollès, on vam passar el dissabte i vam dormir a casa dels meus sogres.

Estuvimos el viernes en Manresa y al anochecer fuimos hacia Vic. Dormimos en la furgoneta, en un aparcamiento que había a las afueras. Al día siguiente visitamos la ciudad y luego fuimos al Ripollès, donde pasamos el resto del Sábado y dormimos en casa de mis suegros.


Al dia següent vam apropar-nos fins a França, a Prats de Molló, que queda relativament a prop de Llanars. Vam ser-hi al matí, però vam tornar a Llanars per dinar... Queda pendent una visita menys exprés, perquè em va agradar molt el poquet que vam veure!

Al día siguiente nos acercamos hasta Francia, a Prats de Molló, que queda relativamente cerca de Llanars. estubimos por la mañana, pero regresamos a Llanars a comer.. Queda pendiente una visita menos exprés, porque me gustó mucho lo poquito que vimos!


Dilluns al matí ben d'hora vam anar a la font del tir a omplir un parell de garrafes d'aigua i pel camí deixàvem a banda i banda els animalots que tot just esmorzaven 

El lunes por la mañana temprano fuimos a la fuente del tir a llenar un par de garrafas de agua y por el camino dejábamos a ambos lados los animalillos que justo empezaban a desayunar.


Després, quan anavem a comprar el pa a Camprodon, vam parar al Passeig Maristany.

Después, cuando íbamos a comprar el pan a Camprodon, paramos en el Paseo Maristany.


Pel meu gust, en aquesta època és quan més goig fa, cobert de fulles caduques dels grans arbres que el resegueixen, cada vegada més despullats. 

Para mi gusto, en esta época es cuando más bonito está, cubierto de hojas caducas de los grandes árboles que lo resiguen. Cada vez más desnudos. 


Ens vam aturar una bona estona a jugar amb les fulles, com si fóssim nens petits.

Nos detuvimos un rato a jugar con las hojas, como si fuéramos niños pequeños.



I després de comprar el pa a Sant pau de Segúries vam seguir el camí cap a Valls, deixant les muntanyes vestides de tardor enrera i tornant al gris de la ciutat.

Y después de comprar el pan en Sant pau de Segúries seguimos el camino hacia Valls, dejando las montañas vestidas de otoño atrás y volviendo al gris de la ciudad.



Què tal heu passat aquests tres dies? Espero que n'haureu gaudit!
Una abraçada! :)

¿Qué tal habéis pasado estos tres días? Espero que hayáis disfrutado!
Un abrazo! :)
El meu Instagram:



Estoy enlazando este post a la fiesta 40 de Personalización de Blogs

10 comentaris:

  1. Vaya que fínde mas chulo!!!!, me encanta el recorrido y las fotografías que has hecho.
    ¡Genial Tati!
    Besitos

    ResponElimina
  2. Que lindas tus fotos y tu paseo, por coincidencia este fin de semana que paso también fotografié las hélices de las torres de energía eólica, : )

    ResponElimina
  3. Unes fotos fantàstiques!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. M'encanta, jaja ha sigut exprés però és pot dir que molt aprofitat!!!!! És que la zona s'ho val!!
    Que potser vàres anar a visitar alguna botiga de Vic, jiji
    M'encanten les fotos, un petó ben gran!

    ResponElimina
  5. Nena!!! Quina escapada més xula! I quines fotos més maques!!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. ¡Qué lindas fotos! La de los caballos me encantó en particular, es que son animales que me gustan muchísimo (y monto siempre que puedo).
    Para mí también noviembre es de mis meses preferidos.
    Un saludo

    ResponElimina
  7. Hola Tati: de paseo por los enlaces de esta semana. Me encantaron las fotos de esa escapada otoñal, seguro los pasasteis genial, pues no hace falta irse tan lejos para disfrutar de unos días estupendos; gracias por compartirlas !!! Un abrazo y Feliz fin de Semana, Laura.

    ResponElimina
  8. Molt boniques aquestes fotogtrafies!! Bé, ara continuo amb el meu tomb pels enllaços de la fiesta de enlaces...

    ResponElimina
  9. Que maravilla!! Unas fotos preciosas parecia que hacia el viaje con vosotros !!!
    Me ha encantado!
    Bss
    Nika

    ResponElimina