dimecres, 11 de març de 2015

I aviat, la primavera.

La primavera està al caure, i això es nota i m'agrada. Els dies es fan més llargs, les plantetes comencen a florir i el sol llueix evaporant ràpidament l'aigua de la roba estesa.

La primavera está al caer, y eso se nota y me gusta. los días se hacen más largos, las plantitas empiezan a florecer y el sol luce, evaporando rápidamente el agua de la ropa tendida.




Amb l'arribada del bon temps, comença la posada a punt del nostre petit terrat. Arrencar males herbes, podar les plantetes i preparar els testos per a la sembra d'hortalisses. El contacte amb la terra m'encanta, embrutar-me les mans i observar com els capolls es van obrint, donant pas als narcisos i a les roses.

Con la llegada del buen tiempo, empieza la puesta a punto de nuestro pequeñín terrado. Arrancar malas hierbas, podar las plantitas y preparar las macetas para la siembra de hortalizas. El contacto con la tierra me gusta, ensuciarme las manos y observar como los capullos se van abriendo, dando paso a los narcisos y a las rosas.




D'altres plantes, com els tulipans, els lliris i les margarides, sembla que estan mandroses i creixen a poc a poc i sense pressa.

Otras plantas, como los tulipanes, los lirios y las margaritas, parece que tienen pereza y crecen poco a poco y sin prisa.




Altres, com les carnoses, estan per tot arreu en petites torretes i resisteixen fortes davant les adversitats de l'hivern. En canvi, els rosers són nouvinguts i esperem que s'adaptin prou bé a la terra.

Otras, como las carnosas, están por todas partes en pequeñas macetas y resisten fuertes ante las adversidades del invierno. En cambio, los rosales son recién llegados y esperamos que se adapten bien a la tierra.





I el que també m'agrada, i molt, és que tornin els ocells. Així que l'altre dia, mentre esmorzava, vaig decidir que ja anava sent hora de repintar-lis les casetes, a veure si així s'animen a venir de visita al terrat.!

Y lo que también me gusta, y mucho, es que vuelvan los pájaros. Así que el otro día, mientras desayunaba, decidí que ya iba siendo hora de repintarles sus casitas, a ver si así se animan a venir de visita a mi azotea.




I m'acomiado fins al propera amb una de les meves cançons preferides, cantada per una veu meravellosa. Escoltar-la de tant en tant, em serveix per recordar que, malgrat les arrels poden de ser fortes, les ales han de ser lleugeres :) 

Y me despido hasta la próxima con una de mis canciones favoritas, cantada por una voz maravillosa. Escucharla de vez en cuando me sirve para recordar que, aunque las raíces pueden ser fuertes, las alas tienen que ser ligeras :)



Una abraçada!
¡Un abrazo!

16 comentaris:

  1. me encantan tus fotos de flores, preciosas, y cuanto color! un beso

    ResponElimina
  2. Preciosas tus fotos de rosas y narcisos..... Y muy evocadora la canción. Feliz primavera que ya casi casi esta aquí.
    Besiños

    ResponElimina
  3. Akrata qué bonitas flores tienes!!! la primavera es mi estación favorita, sobretodo porque ya vamos dejando atrás el frío. Un besote cielo

    ResponElimina
  4. Qué fotos más bonitas Tati!!!
    Para la primavera ya no queda nada, un suspiro jejeje
    Ahora me apetece un donuts, coño....
    XOXO

    ResponElimina
  5. Cómo se ve que la primavera se acerca a pasos agigantados... Las flores están preciosas. En casa ya salió la primera orquídea de este año... Abrazos

    ResponElimina
  6. Que colorido! Lo que daría por tener un jardincito, con lo que me gustan las plantas.. No conocía la canción, es una delicia :)

    ResponElimina
  7. Hola amiga !! Se nota que la primavera se acerca !!lindas imágenes de flores ..
    Espero que tengas un buena tarde
    Cariños

    ResponElimina
  8. Bonica entrada per donar la benvinguda a la primavera, les fotos m'encanten!
    Petons.

    ResponElimina
  9. Si!!! Que vinga ja la primavera!!!
    Quines flors!!! Wau!!!
    La cançó la escolteré després...sona molt bé...
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies per descobrirme una gran cantant!!! Quina veu!!! Ja he escoltat unes quantes d'ella.
      Petonets

      Elimina
  10. Que fotos tan bonitas Tati!! y esas flores!! que maravilla poder desayunar asi, eso es un lujo.
    Un beso

    ResponElimina
  11. quines fotos tant maques has fet!!! i si si, la primavera ja comença a treure el cap, que be!!!

    quina pinta tenen els donuts de la foto, ara me'n menjaria un!!

    un petonet!!

    ResponElimina
  12. Me ha gustado todo! las fotos, la canción, feliz jueves!

    ResponElimina
  13. Unas fotos que huelen a primavera, me encantannnnn.
    Besos.
    Chary :)

    ResponElimina
  14. Què maques les flors! Jo tindria que seguir el teu exemple i arreglar-me la terrassa ara que comença el bon temps. Petons!

    ResponElimina